Merhaba canım anneler şuan 8. Haftamdayım doktorum 11 veya 12. Haftamda istersen ikili tarama testi yaptırabilirsin dedi. Öncelikle ben biraz araştırdım ama çok bilgi sahibi olamadım açıkçası bu ikili tarama testi nedir nasıl yapılır özeldemi devlettemi yapılır gereklimidir kesin sonuçmudur bilgisi olan anneler yardımcı olabilirmi teşekkür ederim💕