Edanursoylu Kivircik01 selaaamm 28 haftayiz gebelik şekeri dışında oldukça iyi gidiyor 🌸 sizlerin nasıl
Lucyprettywoman Kivircik01 merhaba kahve içtim az önce çok şükür herşey daha da iyiye gidecek🌾 isminiz nedir ben de kıvırcığım :) 🌝
Lucyprettywoman Kivircik01 Gebzedeyim bilmezsiniz diye söylememiştim 🤓 pek gezecek yeri yoktur aslında ama:)