Nnb Kimyasal gebelikte doktora gitmeye gerek olmuyor canım sadece rahme tutunmaya çalışıyor sonrasında düşüyor doktorlar birşey yapmıyor adet gibi ağrılı pıhtı şeklinde düşer sağlıksız gebelik olduğu gibi inşallah bundan sonra sağlıklı gebelik oluşur hakkında hayırlısı olsun inşallah