gozde91 inşallah değildir tutunur bebeğiniz Rabbim sağlık versin. Evet kimisinde hemen hamile kalınıyor kimisinde daha geç oluyor nasip işi ama doktorum bana rahmin şimdi tertemiz gebeliğe daha hazır o yüzden çabuk olur demişti. Ama özellikle belirtmişti “sen ve eşin iyi olup, toparlanıp, hazır hissettiğinizde” diye… önemli olan bu