Rusapolat öncelikle başınız sağ olsun, sizi, hissettiklerinizi çok iyi anlıyorum, 2020′de 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle kızımı kaybettim, 40 çıktıktan hemen sonra hamile kalmışım, üstelik korunduk, hatta aşırı regl oluyorum diye doktora gittiğimde yeniden hamile olduğumu, kese dışı kanama olduğunu öğrendik, şok oldum, aylarca kanama yaşadım ama şükürler olsun kızım şu an 3 yaşında ve ben yeniden hamileyim birlikte kız kardeşini bekliyoruz, bizzat yaşamış birisi olarak size tavsiyem biraz zaman geçmesinde fayda var, rahmin toparlanması bence daha iyi, bugün tabi ki çok mutluyum, hamd olsun ama ölü doğum arkası aylarca kanama yaşamak ve kızımın 36′da erken doğması gibi durumlar da epey zor oldu, yine de tabi takdir Allah’ın, dilerim en güzel, en hayırlı zamanda en güzelini yaşayın 🙂🌸