Kubelif Merhaba ikiz anneleri. İkizlerinizi doğurduktan ne zaman sonra diğer bebeği düşündünüz. Ne kadar bir süre yeterli oldu sizde ☺️
bengonca İkiz bebeklerim tüp bebek ile oldu. Doğumdan sonra hiç korunmadım. Bi daha tüp bebek yapmam ama kendiliğinden gelirse başım üstüne dedim. Kızlarımın 1 yaş doğum gününde ikinci gebeliğimi öğrendim, 16+5 hamileyim 🌸
Kubelif bengonca ya ne kadar güzel ablamda tüp bebek yaptı sonra doğal yolla tekrar nasip etti. Benim ikizlerimde çok şükür uslu 🧿🧿🧿 hamileliğimden güzel geçmişti içimi ısıtıyor bebek varlığı hamilelik vs bilmiyorum bende 1 yaşlarına geldiklerinde diye düşünmüştüm peki siz ikiz doğumdan ne zaman sonra regl oldunuz benim ikizler 4 aylık ben henüz olmadım da aktif emziriyorum
bengonca Kubelif ben hemen oldum. Doğum sonrası 40 gün kanadım desem yeridir. Sonra 25 gün sonrada regl oldum, normal döngüm de 25-26 gündü.
gamzeoktay Kubelif bi oglum var 11 yasinda bide kızım olsun Allah nasip ederse dedim ikiz oldu hamileyim şuan 33+3 olduk cift yumurta ikizi bir kız bir erkek