Kızlar sizle bi konu hakkında konuşmak istiyorum şimdi benim ilk gebeliğim bu ,hamilelikten önce de demirim düşüktü baya umursamıyordum çünkü bana bi zararlı olmuyordu 20 yaşındayım hamile kaldım şuan 19. Haftama giricem Allah’ın izni ile 3. Ayıma kadar folik asit kullandım 3. Ayım bitince doktor folik asiti kesti Demir ilacı yazdı ama hapa alerjim var kocaman kocaman haplardı içemiyorum ağzıma aldığım an kusuyordum doktora söyledim oda bana jelibon şeklinde bi demir takviyesi yazdı günde iki kere çiğniyorum adı da hatta şey çocuklar da kullanabiliyormuş ocean ıron gummies ama kanımı doktor ilk hamile kaldığımda almıştı değerlerime o zaman bakmıştı şimdi 4 aydır alınmadı kan doktor da yazdı işte demir ilacı ama benim çok düsüktü bu verdiğini yiyorum ama bebeğime faydası oluyor mudur yükseltiyormudur hep bebeğimi düşünüyorum demir değeri ne için önemli ve bisey olmaz herhalde demi her gittiğimde muane de çok iyi çıkıyor herşeyi ama ben yine de takıyorum ilk bebeğim ya korkuyorum 🥲