Hilalbaylug merhaba hayırlısı olsun. Benimde doğumum haziran sonu çok uzun giyiniceğini sanmıyorum genelde bol bol zıbın kısa kol,sıfır kol almayı düşünüyorum 5li hastane çıkışlarından alırım 3-4 tane yani cok almayı düşünmüyorum ilk kızım bahar bebeğiydi yine 3 ay uzun giydi bu direk yaz bebeği bilemiyorum. ben daha çok kış sonu indirimlerden kışlık alışverişini yapmayı düşünüyorum 3-6,6-9 şeklinde🌸