Bu gün hiç bir problemim yokken kanamam başladı sağ tüpte enfeksiyon varmış kanamadan dolayı kese şeklimde bozulmuş beta bakıldı tekrar beta değerim düşmemiş ama kese bozulduğuve söndüğü için gebeliğin muhtemelen sonlanacağını söyledi o yüzden her hangi bir düşük önleyici başlmadı ama çok düşük bir ihtimal bile olsa iki gün bekleyelim dedi başına bu şekilde bişey gelip düzelen oldu mu