Marsilyasabunu Bime gelicek olan mama sandalyesi daha önceden gelmişti aranızda kullanan memnun kalan var mı malum fiyatı uyguna geliyor önerirmsiniz
Parinas Marsilyasabunu 6 yıl önce ilk çocuğuma almıştım bimden. Üstüne 2 çocuk daha büyüttü ama aynı marka mı bilmiyorum. düz beyaz renkti. Masası çıkabiliyordu. Markası da şimşek diye mi markaydı. Çok sağlam çıkmıştı hala duruyor doğumdan sonra kullancam
Marsilyasabunu Yagmur205 dimi canın bu devirde bi mama sandalyesine o kadar para dökmek istemiyoruz ucuza gelicek şimdi onu alırız
Yagmur205 Marsilyasabunu bende alıcam ondan aynı marka trend yolda bakıyorz 1000 geliyo Eltim kaç aydır kullanıyo daha yeni gibi duruyo