Şuan 32+3 deyim bende 21 haftada ayrıntılı ultrosonda öğrendim hala çıkmadı. Hiç kanamam olmadı çok şükür bir sıkıntım yok. Hatta bu hafta çalışabilir raporu aldım. Doktorum sürekli dikkat et ağır kaldırma, ilişki yasağı, ani hareketlerden kaçın dedi. Hepsine dikkat ettim. Bu hafta nst de ağrım çıktı ama ben hissetmiyorum. Çok şükür böyle devam ederse en azından 38 i görmek istiyorum. Sezeryan için gün alacağım .