Glsrnergl bana da 29.haftada söyledi doktorum bizde çok şaşırmıştık çünkü hiç bir belirtim yoktu genelde kanama ve ağrı oluyormuş sanırım bende sadece baskı hissi var oda bebekde başgeliş doğum pozisyonuna girmiş o haftadan beri o yüzden ikisi birden baskı yapıyordur dedi. Genelde yukarı çıkıyormuş ilerleyen haftalarda benimki maalesef yukarı çıkmadı 35. Haftadayım ama çıkanlarımda okudum 37. Haftada bile çıkmış kimisinin. dikkat ettim uzandım sürekli sadece yemek yapmak için kalkıyorum ayağa ilişki yasak ağır kaldırma uzun yürüyüşler ağır iş vs. Yasak . Doğum sezeryan şeklinde oluyomuş. Kanama riski varmış sadece kanama olmadığı sürece sıkıntı yok demişti doktorum şükür şuana kadar olmadı bende de kanama olmayıp haftam ilerlesin diye dikkat ediyorum özellikle doktor sıkıntı olmazsa 37 ye kadar bekletirim demişti ama bu kişiden kişiye değişebilir tabi ki bebek pozisyonuna göre kişinin kendi durumuna göre , bide tam teşekküllü bir hastanede olması gerekiyor dedi doğum için başka da bilgi vermedi