Sahra25 Kızlar 9+2 haftalık gebeyim ama son 10 gündür göğüs hassasiyetim azaldı benim gibi olan var mı ya endişelenmeli miyim zaten tek belirtim oydu yani herhangi bi bulantı kusma yaşamadım ben gebeliğim boyunca ama bu belirtide gidince endişelendim baya..
Berrakk39999 Sahra25 benim de o haftalarda gitmişti 14. Haftaya giriyorum tekrar geldi agrı. Belirtiler bi gidip bi geliyo sanırım
Sahra25 Berrakk39999 endişelendim ya adlında dokununca böyle sanki alt tarafları acıyor gibi ama ilk zamanlar dokununca baya acırdı ama şuan öyle değil yani
Sahra25 Betamom yarın sağlık ocağına gitmem gerek zaten orda dinlemek isticem kalp atışlarını bi endişeye düştüm doktor randevumada baya var
dygbck Normal şu an 18.haftadayım bende de öyle olmuştu sanırım vücut bi süre sonra kendisi alışıyor acı eşiğine pek hissetmiyorsun zamanla
Sahra25 Betamom aynen yarın doktora dinlemek istediğimi söylicem bide kendi şahsi doktorum çok sık çağırmıyor evham yapıyorum
Sahra25 Betamom ya evet benim hiç ağrım bulantım sızım olmadı en başından beri sadece göğüs hassasiyetim vardı ama son 10 gündür oda gidince endişe etmeye başladım yavaş yavaş geçti zaten..umarım bebiş iyidir yarın kalbini duyayımda içim rahatlar inşAllah..