Evet geçen haftadan açtığım başlıkları görenleriniz varsa, bugün sonunda kan verdim. Çok şükür sonucum 150 çıktı 🥺 Üst üste kimyasal geçirdiğim için hiç ümidim yoktu ne yalan söyleyeyim ama bin şükür güzel bir sonuç şimdilik. İnşallah 2 gün aralıkla artış da güzel olur. Şuan 4+6. Hastaneden randevuyu en erken 28 ine verdiler o da yaklaşık 7 hafta oluyor. Hem keseyi görürüm hem kalp atışını duyarım nasipse 🤲🏻🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Hala korkuyorum ama Rabbime güveniyorum neylerse güzel eyler.. Sizde durumlar nasıl kızlar ?