Adenbebek Arkadaslar dörtlü tstimin sonucu down sendromu için 1/760 cut off 1/350 çıktı buna göre fetal yaptırmalımıyım bir doktor yaptır dıyor bır doktor gerek yok diyor sizin fikirlerinizi alabılırmıyım??
mockingbird Adenbebek Eğer aklınızda soru işareti kalmasın doğuma kadar kafanız rahat olsun istiyorsanız yaptırın.
Burcum91 Adenbebek yaptr canim ne cikar nolcak ki parasiysa parali ver gonlun rahat eder en azindan sakin gecme bu seyleri ilrrde allah korusun bisey cikarsa en azindan elimden geleni yaptim dersin allahtan dersin yani
mockingbird Adenbebek İki doktorum var. Ikiside seçimi bana bıraktı. Ben bir sorun olduğunu hissetmiyorum . O yüzden yaptırmayı düşünmüyorum. Detaylı ultrasonuda hem özelde hemde araştırma hastanesinde yaptırıcam.
Adenbebek mockingbird evet öyle düşünüyorum ama eşim kesinlikle istemiyor yaptırırsamsa gizli yaptırıcam
mockingbird Adenbebek yaa bide durumun maddi yönü var. Fetal dnayı özel laboratuvarlar yapıyor. Ben şöyle bir fiyat araştırması yaptım. 2500 tl gibi rakamlardan başlıyor.
mockingbird Adenbebek benim yaş riskim 1/269 çıktı ama kombine riskim 1/7961. Ama bunlar kesin sonuçlar değil. Olasılık rakamları
Ayazayaz Benim 12 haftalıkkken ense kalınlığı çıkmıştı doktorum 2 li teste gerek Yok ordada yüksek çıkacak demişti fetal önermişti 😔 bende hamileliğim zehir olacağından fetal yaptırdım 3.200 tl tam tamına 15 günüm zehir oldu ama sonra sonra anladım ki bu işleri ticarete dökmüşler ense kalınlığı çok yoktu 2.7 di ama beni öyle bir korkuttuki fetal yaptırdım yazık o paraya diyorum şuan ha yaptırmasaydım hamileliğim zehir olacak tı oda ayrı eşim izin vermiyor diosun çok pahalı bir test nasıl gizli yapcan ki
Adenbebek Ayazayaz benim ense burun vs gelişim normal su an ama ilte bı doktor yaptır bı doktor yaptırma dıyor maddı boyuta gelince bı sekılde tamamlayıp yaptırırım
Ayazayaz Adenbebek valla kafana takmıcaksan ve bebeği aldırmayı düşünmüyorsan yaptırma derim emin ol bebişin sağlıklı