Two-mom Sabahtan beri sancım var hiç geçmedi yarım saatle başlayıp şuan 8 dk da bir olan sancılar bazen 5 dk da oluyor çok şiddetli değil dayanamayacak kadar doğum olabilir mi erkenden hastaneye gitmek istemiyorum 38+4 teyim
deletedmom43191 Two-mom git tabi son anlarda yetişmek mümkün değil hastaneye git bi kontrol edil risk etme
Aserpil Two-mom düzenli ise yalancı sancı değildir. Kendinizi iyi hissediyor ve bebeğin hareketlerini alabiliyorsunuz net evde biraz çekmeniz daha iyi diye düşünüyorum. Keza ben öyle yaptım yine öylede yapicam
Zeyzeyy- Two-mom bende 40+2 deyim sabahtan beri sancılar gelip gidiyor bel karın ağrım var emin olamıyorum ya