Busenur23 Kızlar merhaba ben ayın 8.nde aşılama oldum 6. İki gün önce catlama iğnesi ayın 11nde test yaptım yani ayjn 11.ne kadar hep pozitifti yani cetlama iğnesi etkisi dün ayın 12si negatif çıktı bugün ayın 13 ve şimdi pozitif çıkıyor bilemedim nasıl yani aranızda böyle bu durumu yaşayan varmı birde birkaç gündür sık idrar ve basınçlı şekilde ağrılı sizde de varmı böyle durum
vilanelle Busenur23 selam kızlar bende de pcos var bikaç aydır deniyorum hala gebelik olmadı haziranda kürtaj olmuştum, sizce aşılama yaptırayım mı bu ay? Beklemek istemiyorum, ama rahim filmi vs hiç çektirmedim doktorlar da istemedi, pcos un ileri değil dedi. Aşılamadaki ohss mi ne o ihtimal beni korkutuyor karar veremiyorum @bebegimolacak @Bluedream_
Busenur23 Bluedream_ sende de sürekli WC çıkma isteği varmı ben ilk genelliğimi iğneyle ohss olarak gebe kaldım catalama iğnesi vurulmadan 3 yaşında çocuğum var sindi ikinci bir gebelik için tekrar aynı tedavi ama aşılama oldu bu diğeri aşılamamız kalmıştım inşallah Buda tutar hepimizinki tutar rabbim önce olmayanların kucaklarını doldursun
bebegimolacak ben de 6snda aşılama oldum kasık ağrım ayaklarımda üşüme gece idrara kalkma bel ağrısı var. Ayrıca ilk aşılmamda 10. Gün yaptığımda çok as silik çıkmıştı meğersem çatlama iğnesinin etkisiymiş o yüzden erken yapmama lazım.
Busenur23 Kızlar şimdi aradan 6 7 gün geçiyor o zamana kdr pozitif ertesi gün negatif sonra tekrar pozitif 8. Gün catlama iğnesinin etkisi geçmişimdir acaba
bebegimolacak Busenur23 benim ikinci aşılamam ilki olumsuzdu. Şimdi de 6snda oldum bekliyorum bakalım kasık ağrım var bel ağrım var
bebegimolacak Busenur23 yok hiçbir sebbeimiz yok 2 yıldır olmuyor :( rahim duvarı istenilen kalınlıkta dedi neden ki ?
Busenur23 Sevval_66 benm yumurtalarım çok dirençliydi ganol f 900 bitirdim menopur 1200 bitirdim ganol f 450lik 5 bin 900lük 10 bin Menopur igne ise 13bine aldım aşılama ücreti sperm testi ile 18 bin bir tüp bebek parası kadar harcamışız ne yazıkkı 🫤 ama olsun sonucu güzel olsun inşallah
Busenur23 Sevval_66 doktordan hastaneden hastaneye degilir ücretler kimi hastanede 25 bin kimi hastanede 20 bin doktora bağlı hangi sehirdesiniz
Busenur23 bebegimolacak benim mm bile söyledi 12 mm rahşm duvarı dedi benim ilk gebeliğim çatlama iğnesi vurulmadan kendiliğinden oldu polikistim var çok zor dediler ama Allah işte olan da verende o doktorlar vesile
bebegimolacak Busenur23 bana da söyledi ama hatırlamıyorum :( ama polikistik olup hamile kalan çok kişi var olur inşallah
Busenur23 Benim tek sorunum dirençli yumurtalardı çatlıyor ama yumurtam zor büyüyordu aşılamamda 2 yumurtam vardı inşallah olur ikiside aynı mm
Busenur23 Şimdi ben ilk kez aşılama oldum ama yumurtanın çatladıgını doktor görüyomu aşılama yapacağı an bende çok akıntının olduğunu rahşmi temizleyeceğini söyledi rahim ağzını temizledi 1 dk sürdü sonra aşılama yaptı