Kızlar 2.5 yıldır hiçbir şekilde tutunmadı bebek. 1 negatif tüp bebek geçmişi sayısız çatlatma iğneleri. Yumurta var sperm var. Öyle çok çetin bir kısırlık sebebimiz yok ancak bir türlü elde edemiyoruz. Yine delirecek gibiyim. En son Recai hoca güzel büyümüş yumurta gördü çatlatma iğnesi verdi olmazsa tüp yaparız dedi. Adet günüm bugün yine çift çizgi yok. Ağlamaktan artık bitkinim. Özetle Recai pabuçcu ya giden oldu mu memnun kaldınız mı?