Kızlar 35+4 haftalığım. 2. Hamileliğim ilki sezaryendi. Dün geceden beri bel ve kasık ağrım var karnim sert bugün doktora gittim nstde sancı yok alttan muayene oldum rahim ağzı kapalı, idrar tahlili temiz ama ağrı geçmiyor başına gelen oldu mu sebep ne olabilir ki. Doktor da doğumdaydı ultrasonla bakmadı eve gönderdiler