Ben kullandım kist var bebek olması biraz zor olabilir demişti doktor ayrıca kanım koyu olduğu için dr kontrolünde cıvıltıcı kullandım. 3 ay düzenli hayıt otu çayı içtim ve hamile olduğumu öğrendim. En önemlisi inanarak yapmak bence ben hep 3 ay sonunda hamile haberimi alacağım diye inandım çok şükür öyle de oldu😊