Kızlar 13 haftalik hamileyim ilk gebelikten şeker kaldi bende diyetle tokluk 120 125 çıkıyor maksimum. Ama iradesiz oluyorum bazen (linclemeyin lütfen midem bulanıyor ve hiç bisey yiyemiyorum zaten) insulin kullananlar mesela kaçamak yapıp yükseleceğini bilince insulin kullanınca sorun kalkıyor mu ortadan. İlk hamilelikte dahiliye doktorum insulinle daha kolay beslenmek demişti daha rahat besleneceksin kullanırsan demişti bende kullanmamistim. Merak ettiğim şeyi anladınız dimi arada kaçamak yapınca insulin vurulunca çözülüyor mu