Selam kizlar yarın kontrolüm var iki gündür ağrım var sirrimdan kalçamin üst taraflarına doğru 2 gün yoruldum ondan olmuştur dedim bugün tüm gün evdeydim şimdi 15 dk hazırlanıp arabayla 5 dklik yere geldim ama ağrım yine başladı sancı mi oluyo acaba yarın gidicem zaten erken doğum olucak yarın ya da cumartesj günü doğuma giricem bebeğin suyu normalse cumartesi değilse yarın doktorum karın ağrın olursa gel dedi ama karın değil kalçama doğru ağrım var