De25 deletedmom43191 peki biaey soracağım ilk çocuk için para almayanlar ilk çocuğun da parasını alacak mı 2 yıl önce doğmuş olan
SariLale22 Aysenur_0046 ablacım sen çalışıyor musun her postun altına çalışan anne diyip durmuşsun haberde bile söylediler herkes için geçerli
Birmucize17 1prens1prenses_ ben sadece ilkine baktım şuan ilk çocuğum olacağı için bi arkadaş yazmış ikinci ve sonrasına her ay ödenecekmiş
esra34_ Zuhal_Y benim çocuğumun şu an 1 yaşında eşim sigortalıydı onun hesabına 500 TL yatmıştı eşim almadı o parayı peki şu an alabilecek mi
Zuhal_Y esra34_ o para hala hesabinda.olabilir suresi var dir devlet geri cekmez ptt ye yattiysa gidip cekin . Bu yeni yardim icin net bisi bilinmiyor
Zuhal_Y Elifff2112 dogum raporu veriyor hastane canli dogum yaptigina dair onunla birlikte ilce sosyal hizmet merkez mudurlugune diye biliyorum
Zuhal_Y Btnnozmdr onu soylemediler ama 2025 dogumunda kacinciyi doguruyorsan ona gore alacaksin diye anladim . 2 sene onceki.dogumu sorqnlar var 🫣
Aysenur_0046 SariLale22 yoo çalışmıyorum herkez bu postu açmış yani evde olanlara vereceğini sanmadigim için her gördüğüme öyle yazdim😂
De25 Zehra_arsln ben tam anlamadı bilmiyorum da nasıl yani ne oluyor bu memur olanlarda alıyor mu herkes için mi