tugces87 hayır doktorlarım böyle uygun gördü. Önceki hamileliğimdeki doktorum da ağızdan kullanmamı tercih ediyordu çok çabuk enfeksiyon kapiyorum fitil olarak kullanınca biraz daha açık oluyorum enfeksiyona bunu en aza düşürmek için ağızdan kullandirtiyorlar. Doktorlar herkese ayrı tedavi uyguluyor sizin için de gerekli olan o kadar almak demek ki hiç fazla falan diye düşünmeyin 🌸