Birbenbirbebek bende 2022 yılında hastanede çalıştığım için oldugumu hayal mayal hatırlıyorum doktoruma dedım olmus olabılırım sıkıntı olur mu dıye hayır dedı banada canım bende yarın olacagım aşıyı. Tabıı için rahat etsın ıstıyosan hekımıne sorabılırsın benımde ılk gebelıgım bende doktora sormadan ebenın yanına gıtmedım