3coocukluannee kızlar hayırlı akşamlar Recep Tayyip Erdoğan dediği her ay 2.çocuk için 1500 3.çocuk için 5000 verilecekmiş bu anne çalışıyor olması mı gerek ev hanımlara da yararlanabiliyor mu?
turkan403 3coocukluannee bende doguma az kaldı üc kızım olucak ama bence çalışan annelere verilecek ben ikisini de de dogum parası almadım hic😵💫
Htccndn 3coocukluannee vallaha bende gördüm bunu nasıl yapılıyor acaba merak ettim Bu arada kız sen beni instagramdan çıkardınmı
Tazeanne123456 3coocukluannee bebek doğunca tc ve doğum kağıdıyla aile sosyal hizmetlere bizzat başvuru yapınca olacakmış
Birbenbirbebek Tazeanne123456 ne saçma dimi bebek küçücük anne doğum yapmış ona mı bizzat gitsin . Bari e devlet üzerinden filan olsaydı
Tazeanne123456 3coocukluannee bebek doğduktan sonra olanları kapsar bence yoksa herkes geriye dönük isterdi
turkan403 Nhrr ama ben hic alamadım ya sigortanız yok yda sürekli bir hafta snra gelin diyo ertelediler öyle kaldı yani
Nhrr turkan403 aslında direkt e devlete düşüyor PTT ye de yatıyor. E devlete baksanız belki görünür orda.