Hilaldemirrr Kızlar aşırı stresliyim ikinci sezeryanım Çam sakura hastanesinde olucak sabah 7 de yatışım var çok heyecanlıyım korkuluyum stresliyim ağlayacak gibiyim hep 3 yaşında oğlum var onu arkamda bırakıp gitmek zor geliyor 🥹😭
Glhayat_54 Hilaldemirrr 18 haftalık hamileyim normal doğumum oldu ve 8 yaşındada oğlum var arası cok gectiği içinde bende şimdiden stresliyim nasıl olacak hayatımızda doğum bebek ikinci cocuk vs vs. hatta koca eşşeğimi bile nasıl bırakırım niye şimdiden düşünüorm bazende ağlamak geliyo😂
afra119- Hilaldemirrr Ah canım güle güle gir doğuma ve güle güle bebeğini kucaklayarak çık inşaallah sağlıkla gelsin ♥️ benimde ikinci sezeryan olacak inşaallah bizede dua et
Belinayumay Glhayat_54 merhaba benimde aynı şekilde çocuklarımın yaş aralığı kızım şuan 9 yaşında tekrar 31 haftalik hamileyim bakalm nasıl olacak okadar aradan sonra bende stresliyim
Hilaldemirrr Glhayat_54 ay inşallah ama çok korku doluyum stresten uyuyamıyorum rabbim dizinde sağ Salim kucağınıza almanızı nasip etsin
Esay5060 Hilaldemirrr korkulacak birşey yok Allaha sığin inşallah sağ salim kucağina alirsin bu arada bende 4. sezeryanimi olacam rabim hepimizin yardimcisi olsun
Alparslannn4837 Nasıl sezeryana aldılar aşko son ana kadar genelde normal doğum tercih ediyor cam.ve sakura diye biliyorum
Hilaldemirrr Alparslannn4837 ilki sezeryandı 3 sene geçti ama rahim ağzı darlığı olduğu için bu da sezeryan ssvd yapamıyorum
Hilaldemirrr afra119- rabbim sağ Salim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin tüm arkadaşlarım için dualarınıza talibim 🥰🙏
Birbebekannesi01 Hilaldemirrr sağlıcakla kavusun inşallah benimde son hamis günlerim sizi çok iyi anlıyorum ❤
1arslanannesi25 Hilaldemirrr Ah ne guzel korkular endişeler Allahım saglıkla kucağınıza versin inş sonra yazın buraya dogum dan sonra