Elerebi Ben bugün sağlık ocağına gittim bi kâğıt verdiler kaymakamlığa vermem gerekiyor başvuru yapılıyor aylık para veriliyor doğuma kadar ama sağlık güvenceniz yoksa tabi
Elerebi karamella_ sağlık ocağına gidip ebeden kaymakamlığa götürülecek bir kağıt istiyorsunuz aylık destek için oda veriyor kâğıdı kaymakamlığa götürüp kayıt başvurusu yapıyorsunuz
Tugcek_ Elerebi sosyal güvenceniz yok derken nasıl oluyor ben eşimden yararlanıyorum çalışmıyorum ben de alabilir miyim yardım
karamella_ @"Elerebi canım bu dediğin kağıtta ne kağıdı bugün ben sağlık ocağına gittim böyle birşey yok dedi benimde hiç sosyal güvencem yok kağıtta ne yazıyor içeriğini öğren dedi de ve nereye alıp başvuruyorsun
karamella_ @Elerebi canım bakarmışım başvuru yaptınmı alıyomusun yardım benimde hiç sosyal güvencem yok bunu ne için veriyolar biraz açıklarmısın bende başvuruyum