Negna- ben erken dönemdeyim gecikme olmadan öğrendim ,belirti olarak idrara çıkmam artmıştı ama buna yormamıştım gece hiç tuvalete gitmezdim şu an gidiyorum,onun harici adet öncesi belirtilerin aynısı oldu göğüslerim acıyordu, bel ağrısı oldu ama bunlar ayırt edici olmadı benim için normalde yaşadığım şeyler çünkü