Kızlar merhaba, adetten sonraki süreçte her hafta doktor kontrolüne gittim. Geçen hafta baktığında yumurta gelişmemişti 9mm lik vardı. Çok stres oldum. Bugünkü kontrolde ilk baktıgında yine göremedi benim ki çok arkadaymış canımı da acıtmak istemedi göbekten de baktı 20 mm olmuş bir tanesi🥹 ve yanındaki de gelişmiş çok sevindim. İğne yaptı. Gün aşırı ilişki verdi. İnşallah olur. Bende polikistik var ilk defa böyle bir sürece giriyorum. Hayırlısını kolaylıkla nasip etsin Rabbim çok heyecanlıyımmmm