Merhaba kızlar, ben 19 haftalık hamileyim bebek 1 hafta önden gittiği için ne olur olmaz tokluk şekerimi 1 hafta boyunca kontrol ettirmemi istedi doktorum ve sürekli 78-88-92 bu civarlarda sonuçlar çıktı doktor hipoglisemi dedi aynı şeker hastası gibi beslenmelisin dedi ama benim aşırı düşmediği için panik olmadı doktor. Sorum şu hipoglisemi olan ve şeker yüklemesi yaptıran var mı buna rağmen gebelik şekeri çıkabilir mi?