Canim kizlar şuan dogurmadan lohusalık vb düşünmeyin inanki şuan karnınizda bı şey var ister istemez nasıl olcak nasıl dogcak doğum nasıl vb geçiyor hepsine Allah yardım ediyor herkes lohusalık yasaycak diye bir şey de yok elbet bir canlı dünyaya getiriyoruz zor olucak ama bir tek biz değiliz ve siz dogurdugunuzda oh be karnim rahatladı diceksiniz😁uykusuzluk Muş suymus buymuş hiç önemi kalmicak zten bilerek bile bazen uyumak istmycksnz ilk doğunca ona odaklanacaksiniz ve sklmaya vaktiniz olmicak şuan ne yaşıyorsanız hormonlardan ve hepsi normal sakin medyya bakıp ay bu hamilelikten zevk alıyor ben neden alamıyorum falan dmeyin emin olun uykusuzlukta normal delirmelerde hepiniz sagliklica kavuşun inşallah 💓 bol bol günlük dua okuyun hep kendiniz için hem bebisiniz içinde