rum04- Kızlar merhaba. 11 haftalık hamileyim. Sol kasığımda birkaç saattir ağrı var. Yaşayan var mı normal bir ağrı mı, yoksa acile gitmeli miyim?
anneoluyorumm13 rum04- aniden kalkınca benimde sol kasığıma ağrı giriyor 13. Haftayım normalmi acaba gelen yorumları takip edelim 😁😁
Pink29 rum04- merhaba 18.haftadayım ben de az önce yaklaşık 10 dk süren bıçak saplanır gıbı ağrı oldu sonra yağa kalkıp yürüyünce gectı ama o an kımıldayamadım dağı çok korktum uzun zaman önce yazmışsınız sonra bır daha yaşadınız mı acaba dr ne dedı