-Anneoluyorum- Bugün ultrasondaydık 14 hafta 2 günlüğüz ama bebeğim bize sırtını döndü yüzünü göstermedi 🥹
cansulina1405 -Anneoluyorum- 30+1 haftalığım biz en son 16. Hafta detaylı ultrasonda gördük ondan beri göremedik dönmedi bi türlü inatçı kızım🙈
Sazenin -Anneoluyorum- yaa bize de 2 ay boyunca hep sırtını gösterdi en son eli yüzünde de olsa gördük aradan şükür 🤭 insan merak ediyor gerçekten
-Anneoluyorum- cansulina1405 benim de kızım olacakmış çok duygulandım bize küsmüş mü acaba dedim gebeliğim biraz duygusal ve gergin geçiyor , ah benim nazlı kızım 🥹
Sazenin -Anneoluyorum- yok bizimki erkek de baya nazlı 🤭 detaylı ultrasonda da dönmedi baya uğraştırdı, siz siz olun 23. Haftaya bırakmayın detaylıyı. 20-21. Haftalarda dönmesi daha kolay oluyormuş biz 1 buçuk saat uğraştık aralarla birlikte detaylı ultrason 2 buçuk saat sürdü 🫣
-Anneoluyorum- Sazenin ay kıyamam ya 💕bak bilimiyordum bunu , bizde 20 . Haftadan sonra gidelim o zaman bari
Sazenin -Anneoluyorum- doktoruna yine konuş canım ama benden tavsiye geçe bırakma 🤭 sağlıcakla güzel bir hamilelik geçirip kucağına alırsın inşallah yavrucuğum ✨️
Plnner 38+5 te doğum yaptım. Asla yüzünü göstermedi güzel kızım 🥰 doğunca doktoruma ilk söylediğim lütfen yüzünü görebilir miyim oldu 😇 Rabbim herkesi yavrusuna sağlıcakla kavuştursun,sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin 🥰😇