Anne adayları ne durumdasınız🩷kaç aydır deniyorsunuz testleriniz nasıl belirtileriniz,bu ay da pozitifi görmeyenler nasıl bir yol izleyecekler (doktora gidip yumurtlama takibi büyüyormu çatlıyor gibi ) bizler için yararlı olabilirmi gelin konuşalım🌼🌼