28+1 haftalık hamileyim kan uyuşmazlığım var 19 haftada lekelenme yaşamıştım iğne yapılmıştı bugün tekrar kan verdim iğne vurulmak için ama sonuç pozitif çıktı ve anti d kaynaklı değildir yazısı vardı doktor perinatolojiye yönlendirdi gittim ve bebekte sorun yok dedi tekrar kan verdim bu durumu yaşayanınız var mı korkuyorum bebeğe bir şey olacak diye