Sbrn78
Aynen öyle fakat geçen ay ben doktora muayene aldım gittim fakat doktorun öyle bir tavrı vardı ki bir yıl dolmadan gelmişsin işte normalde biz muayene yapmıyoruz falan gibi tavırları vardı açıkçası istemedim yaptırmak ve erken olduğunu düşündüm tabii ki ben eğer bir problem varsa en önceden tedbir alınması taraftarıyım öyle söyleyince birden vazgeçtim ben de baktırmadım açıkçası Doktor bulabilmek çok güç sanırım