ZeynepDuru17 Gizem1504 rica ederim banada dua edin lütfen sağlıkla sıhhatle oğluşum olsun benimde 🩵🤍🤲
Eda42_ Gizem1504 Amin amin inşallah isteyen bekleyen hak eden herkese hayırlı sağlıklı uzun ömür evlat nasip etsin inşallah amin 🤲🏻🤲🏻
anneoluyorumm13 Gizem1504 hayırlı olsun bende ilk 121i gördüm hüngür hüngür ağlamıştım heralde 30 kere bakmışımdır sonuca yanlış mı görüyorum acaba diye 😁😁😁
Gizem1504 anneoluyorumm13 ayy eveet şimdi yüksek beta öğrenenler şaşırabilir ama e nabıza kaç kere baktım bilmiyorum💛🌸 çok sağolun darısı artışa inşallaah
anneoluyorumm13 Gizem1504 inşallah bol bol dinleninnn ❤️❤️ Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ben şimdi 13e girdim
Gizem1504 anneoluyorumm13 bir düşüğüm var 3. Hamileliğim bu ilk 3 ay çok dikkat edeceğim❤️ darısı bize inşallah sağlıkla kucağınıza alın❤️
Seval00seval Gizem1504 dün ve bu sabah duratest yaptım gölge gibi çıktı öyle çıkınca eşim celse pink aldı onda negatif çıktı akıntı yok ama göğüslerim çok dolu ağrıyor normalde adet olacağım zaman hiç hissetmem bilmiyorum neden
Gizem1504 Seval00seval her test betayı farklı gösterebilir kimisi 10 20 betayı bile gösteriyor adetiniz gectimi çok teşekkür ederimm 💜🌸
Seval00seval Gizem1504 öyle yapıcam hayırlısı olsun artık Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşaAllah 💗