Biz Kerem koyacağız inşallah ✨️ cömert ,asalet bağlılık, elinden gelenin en iyisini yapan gibi çok güzel anlamları var ben çok severek sesleniyorum karnıma ismini , Keremim diyorum 🥰 fonetiği de hoş 🌙 Kerem olmasa Alperen de düşünmüştük, ablamlar ısrarla Yusuf Kerem olsun diyor 🤭 ben tek isim konulması taraftarıyım