hicimm benim doktorumda normale ikna etmeye calısıyor beni ben sezeryan istiyorum.. erkek bebek küvezi sever o yüzden asla erken almam gününü beklerim dedi hatta gerekirse sancın gelir gelirsin hastaneye yine hemen ameliyata alırız seni dedi.. sağlıklı olan beklemek sanırım ve doktoruna göre değişiyor olabilir🤷♀️