Merhaba arkadaşlar doktora ilk gidip hamileligimi ogrendigimde 5 hafta 1 gunluk demisti doktor bey ve 2 hafta sonra kontrole istedi kontrole gittigimde 6 hafta 6 günlük dedi ilk söylemine göre 7 hafta 6 günlük olmam gerekiyor tam 1 hafta oynuyor arada bu uygulamaya son adet tarihim 19 Kasımi girdigimde de 7 hafta 6 gunluk çıkıyor benimle aynı durumu yasayan var mı bi sıkıntı olur mu yardim mesajlarınızı bekliyorum.