Kızlar kiwi halı yıkama almıştık geçen yıl eşim birkac ay önce başlığını kırdı kullanırken bu ilk çıkan model ama asla stoga gelmiyor başlık yok.doguma 3 hafta kaldı evde küçük çocuk var koltuklar sandalyeler leş müşteri hizmetlerine asla ulaşamıyorum hatta şu an bekliyorum 7 dkdir açsınlar diye…siz bu markayla bi sorun yaşadınız mı ve nasıl çözdünuz?