Merhaba doğum parasını tabii ki de sadece sigortalı çalışan anneler alıyor. Bunun içinde belirli bir süre sigortalı olma ve gün sayısını doldurma şartı var. Süt parasını herkes alıyor. Ufak tefek bir rakam. Ben muhasebeciyim. İlk hamile kaldığımda kendimi sigortalı göstermeyi düşündüm. Fakat işverene maliyet açısından hesapladigimda doğum parasıyla hemen hemen aynı tutara geliyordu. Bu yüzden vazgeçtim. Yeni gebe kalan arkadaşlar bu durumu değerlendirebilir.