busraoz97 ben 85 kilo ile hamile kaldım 37 haftalık hamileyim 100 ü gördüm. Rabbime şükürler olsun hiç bir sıkıntım olmadı şimdiye kadar kiloyla alakalı. Çok da güzel bir hamilelik geçirdim 🙏 sadece son zamanlarda baskı artıyor ağrılar çoğalıyor ama gözlemlediğim kadarıyla zayıf kadınlarımızda da oluyor. Şeker olur dediler çıkmadı. Tabi daha zayif olmak isterim doğumdan sonrada kilo verme sürecine gireceğim nasipse ama bebeği etkileyen bir durumum olmadı canım.