Betlsr Kızlar çatlatma iğnesini 31 Aralıkta yaptım 2 Ocak aşılamam oldu son regl tarihim 19 Aralık ama çatlatma iğnesinden 14 gün sonra regl olunur diyorlar buna göre erken gebelik testi yapsam çıkar mı acaba