SevdanurSazak kızlar merhaba 8+5 im bugün uyandım ve hiç birşey hissetmiyorum ne mide bulamtıdı ne kasık ağrısı ne göğüslerde şiş ve hassasiyet ne açlık. hiç hamile değilmişim gibi. kontrolede daha 1 ay var . yardım edinn
cakebabe SevdanurSazak benim de öyleydi hiç hamile gibi değildim şükret herkesin midesi bulanacak memesi ağrıyacak diye bir şey yok sonuçta boşa stres yapma diyeceğim ama hareketlerini hissedene kadar acaba iyi mi diye düşünüp duracaksın 😂
Dnzalm SevdanurSazak bende hiç belirti hissetmedim 20.haftaya kadar hareketlerini hissetmeye başladığımda içim rahatladı çok şükür rahat güzel bir hamilelik geçiriyoruz iyi düşünelim iyi olsun inşallah 🙏🏻
KubraYksl1 SevdanurSazak bunlar normal canım. Bende öyleydim ve doktorum her zaman belirti hissetmezsin ama yine de kendine dikkat demişti. Eğer için çok kötü ise doktoruna danış en sağlıklı bilgiyi o verir sana.
SevdanurSazak cakebabe benim vardı ama bu sabah aniden kesildi normalde ben yataktan kalkamazdım mide bulantısından acıktığımda sanki midem kanardı acıdan
SevdanurSazak Dnzalm Bu sabaha kadar benim vardı sabahları mide bulantısından yataktan kalkamazdım acıktığımda sanki acıdan sanki midem kanar Göğüslerime dokunamazdım bile acıdan . Şişkinliğim olurdu ama bu sabah hiçbir şey yoktu sanki hamile değilmişim gibi