Usakli64 Pkzsntrk ben yaptirdim sekerim cikti diyet yapiyorum kendi kilom sabitlendi bebis kilo aliyo
biricigimbebegim Pkzsntrk ben bugün dahiliye uzmanına gittim 25+3 teyim Özellikle beyaz ekmek yediğimde hele de somun 1. Saatin sonunda 180 2. Saat 140 falan çıkıyor dedim Ailede de şeker genetik O zaman yükleme yapmayalım dedi açlık için kan tahlili ver kahvaltı yapıp 1 saat sonra tekrar ver dedi Kahvaltıda güzelce beyaz ekmek reçel çikolata yedim dışarıda. 2. Saati evde ölçtüm 161 çıktı Kısacası en iyi ihtimalle şeker başlangıcı var ona göre doktor ilaç veya diyet önerirse uyacam Şeker yüklemesi yaptırsaydım da bu sonuçlar çıkacaktı o yüzden bence bu şekilde baktırın önce Doktorlar anlıyorlar zaten
AysegulAloluAcikgoz Pkzsntrk iri bebeklerde özellikle seker yuklemesi yapilmasini söylüyor doktorlar. Benimde oyleydi yaptirdim seker yuklemesini cikmadi cok şükür birsey sonra bebegimde haftasıyla uyumlu gitmeye basladi. Doktorunuzun tavsiyesini dinleyin.
Pkzsntrk Usakli64 anladım demek ki faydalı bana çoğu kişi yaptırma dedi ama en azından ilk gebelik te önemli demek ki teşekkür ederim kaç haftalıksın bu Arada 🤗
Pkzsntrk biricigimbebegim teşekkür ederım aç karnına gel dedi doktor ilk gebelik olduğu için önemli dedı doktor bakalım bende 21+4 deyım bebeğim 22 cm 560 gram ödenen gidiyormuş sizin bebeğiniz ne kadar peki kilo boy olarak
dml33 Pkzsntrk bnm 1 hafta onden gidiodu doktor yaptir dedi yaptirdm seker cikti haftaya endokronolojiye gidicem diyet vercekler herhalde
Duyguynrky Pkzsntrk ben yaptırdım sorun yaşamadım bebeğim doğdu sorunda yok. Şu şeker yüklemesi acayip bir sorun haline geldi canan karatay yüzünden. Yaptırmamak yaptırmaktan daha zararlı. O gün şekerli şeyler yeme ekmek tüketme aldığın o şekerin sana bir zararı olmaz. Ha baklava yemişsin ya onu içmişsin. O zaman baklava yiyeyim? Olmuyor işte çünkü şeker intoleransına bakıyorlar. Yani sadece glükoz almalısın. Minimum sürede maksimum şekere bakılır. Yani şekeri tolere edip edemediğine. Korkma birşey olmaz
dml33 Pkzsntrk olabilir bisey yokkki ac gittim kan verdim icecegi ictm yurumemen gerekio dediler oturdum midem falan bulanmadi iki kere daha kan aldilar kolay bisey