Merhaba
Çok yakın arkadaşım tüp bebek transferi olmuştu kese de oluştu bugün doktor: bebek küçülmüş demek ki ölmüş demiş. bir işlem yapmamış cuma günü tekrar çağırmış pek açıklama yapan konuşkan bir doktor değil arkadaşım da çok üzgün benzer süreç yaşayan var mı