Byzz61 Kızlar adetime 1 gün kaldı. Klomen kullandım bu ay kendisi çatlado bu zamana kadar belirtim yoktu ama bugün sağ yumurtamda bir baskı var. Böyle bi ağrı saplanıp gidiyo peş peşe bide akıntım var belirti sayılır mı
Byzz61 october Böyle çıktı sonuç nimo gebelik testi. Ama sanırım yaşancı pozitif veriyormuş. 15 dk sonra dalan çıktı kuruma diye düşündüm ama yalancı pozitif gösterebiliyormuş o yüzden umutlanmadım
october Byzz61 15 dk sonra çıkan çizgiler gerçek olsaydı onuncuyu doğurmuştum kuzum 🥲🥹 ama bu demek değil ki seninki de yalancı çizgi. yalancı olma ihtimali var sadece bunu bil yarın kan verirsin istersen