Kızlar çalışıp da 32 haftadan önce rapor alabilen var mı? durum bildirir izin raporu gibi… ben veteriner fakültesinde çalışıyorum ve doktorum da gebeliğin başlangıcında orda çalışmamın riskli olabileceğini söylemişti. 25ten sonra aralıklı olarak rapor alabilmem mümkün olur mu sizce? tecrübe eden oldu mu?